aku jugak suke blog korg!!

Friday, February 13, 2009

lalala.....

ari nie aku dpt jmpe gan kengkwn aku mase sekolah rendah!!!zul,amy gan wan!!!hepi beb!!!yg bro yg smart nie zulhilmi!!!dlu aku selalu teman die bli komik dragon ball!!!kt kelas dlu die nie antara smart stu dent gak r...naik basikal sama2..lepak kat umah die...syok gak r!!!!skrg die nie dah sem 4 kat kolej mahsa,bik kos radiogrfi...wa!!!!gaya dh ade utk keje kt hspital!!!gud luck 4 u!!!bro yg agak berisi tu lak kwn paling baik aku time tu,syazwan...die kate skrg die tak gemuk lgi...die ni pon suke sgt gan komik.....
time aku boring kat umah aku selalu dtg umah die nie...best!!!!umah die cam zoo...sebab ayah die ni jual pets!!!ade ikan,burung,angsa,ayam..ble g umah die nie,tenang sgt!!!!mak ayah die sporting sgt!!aku lu satu kampung gan die la....skrg ni, die dah sem 4 gak kat politeknik ungku omar bik sijil it!!gempak la dorg!!!tpi,dorg ckp,dorg x sangke yg aku ni pndai melukis...tq!!!nie lak yg pkai baju hitam belah kanan sekali,amy zailan....dlu kt sekolah smart student...duk sebelah aku yg bongok time sekolah rendah!!!yg pkai baju hitam kiri sekali tu lak roomate aku,dayat yg memperkenalkan jejak kasih diantare kami!!hehe!!!tq dayat!!nie sume dak batu kurau...memories forever!!!

No comments: