aku jugak suke blog korg!!

Tuesday, February 10, 2009

kenangan....

kalau korg sume nk tau,nie la member aku mase aku study kat UDM.....aku dlu bik kos IDE industrial design....best sgt2!!!dorg memang gempak habis siot!!!kteorg ske lepak same2 kt area k.terengganu.disitulah aku mula cintakan k.terengganu.....hakim, paih, epa gan zach plak dok kt k.t,pe lgi jln sakan la kte org.....aku nie plak hantu dgn laut...smpaikan kwn aku xkasi aku tgk laut....hehe.pasal,aku mesti nk mandinyer!!!gilerkan???

nie gambar kwn laki lepak kt pantai tok jembal!!
>>>>yg pegang hnset tu acap, best friend!!!
>>>>yg peace 2(oren),mat steady,syed(jErUnG)!
>>>>yg bdn bapok beso, paih(pUrU)!!!
>>>>yg pkai short pant putih 2, ijang!!!
>>>>mat cool sorg 2,ustaz kteorg,pendi!!!!
selain mandi dan cUcI mAtA,kteorg gak men bola kt pantai nie.......







nie plak time kteorg g rmai2 ke muzium k.t!!mase tu hujan lebat!!redah jelah!!!smpai plak dlm kol 4.15ptg,dh nk tutup plak dh.....ah,kteorg msuk je walaupun sekejap.so,kami pon posing bermati-matian depan pintu masuk ke muzium terbesar di malaysia nie.....





nie awek-awek cun ide......(ops....jgn perasan!)
>>>>epa pkai beg,kiri sekali...


>>>>ika tgh2!!!


>>>>zach rock pkai tudung hitam!!!!(metal)




dlm mase yg len gak, kteorg gak sempat men boling..
dan disitu jugak la pelbagai kisah lucu menjelma...
first time men boling pon ade.....
acap byk kali jatuh penangan bola boling...huhu!!
gaya jgn nk ckp,mengalah shazlin!!!
gaya mesti ade!!!!!!!nk blik hujan lebat giler!!!!so,nk masuk asrama,masuk curi2!!!!kol 1 pagi lbh!!!!

best jdi jahat!!!!

pada ramadan plak,sem1 ide tlah bermesyuarat utk mnrancang manyerbu umah en.zafir utk menghabiskan juadah berbuka di umahnya...
kteorg pon bli ayam,ikan,sayur pastu kteorg masak.......stelah abis melahap,cdg nk smbhyg terawih bersama,alih2 wat berbeque lebihan ayam td.....kembunglah perut sekor2......pastu,acara kemuncaknya,sesi bergmbr!!!suma dak rncang pakai baju raye,bik mood raye le kunun.....pastu en.zafir bertitah...."InGt PaS rAyE,eXaM!!!JgN hRp AkU nk KaSi mRkH kEsiAN kt KoRG!!!"maka, hancur lah hati kami yg mau membodek beliau dgn mengadakan mjlis berbuka pose diumahnye.....

1 comment:

Anonymous said...

emmmm..
menarik ar blog ko..
lg ak bce..
lg ak nk bce..
cm ade mgnet lak..
nice..i like..