aku jugak suke blog korg!!

Saturday, April 20, 2013

F U N !!!!!!!!!!

salam....mcm bisa la....fami nk tunjukkan hasil2 lukisan fami setakat nie...

  
nie tak siap lgi....ni gambar kumpulan FUN...ala yg nyanyi lagu TONIGHT WE ARE YOUNG...fami suke lagu2 die...wlopon sore pnyanyi tu agak mngade2!hahaha...fami pon mngade2 jgak lah edit2 wlopon xsiap lgi...haha
(FUN 1)
(FUN2)

OK X?huhu...klo xok xpe...fami x kisah pon....sambil edit2 gmbr manusia2 tu..nk jgak la edit gmbr kucing kesayangan fami....PUTEH!





4 comments:

Ain Dzaya said...

waaw..cantek ^^

fahmi mislan said...

hahha..thanks...awak pon..hehe

Santan Manis said...

waww!!! lawanya!putihpun comel!bila nk lukih gambaq SM plk ni fm.. mmm

fahmi mislan said...

SM:kamu pon lawa jugak....gebu lagi..hihi...nk ke potret?nnti post kan gmbr u kt fb i....payment blkg cite la..hihi