aku jugak suke blog korg!!

Wednesday, October 13, 2010

apa kah kesudahan cerita ikip aku...











sory la sbb lame giler xpost..mcm2 bnde aku wat sem nie...bnyk exprience yg bet2..n bnyk gak bad2 exprience!!pada mula sem ari tu..ok la..men bnyk...tpi aku dh dpt rasekan bahangnye pojek final fine art sem 6 utk dip show next year....takot siot!!!perjalanan stdy..drawing,painting,print,sculpture,time based n etr..pade mulenye ok..not bad..

tpi....msok je nk akhir2 sem nie..hancor..drawing ok..painting..xtaw la...sculpture..worse!!!print.. ok..!etr..suam2..!time bsed..bereh!so..itu sume tekanan pde aku..hati aku kuat merasekan aku akan repeat sbjek sculpture...aku xnk..tpi aku redha klo itu ketentuanNya...i try my best..

nie sume pasal mmber nye pasal...aku mmg xsuke klo grouping nie...susah..akhirnye..hidup ruin gile..selalu aku ckp..oh god,give a miracle!!!please la..

muke aku stady je..hati..ya allah..Die je yg taw..so,aku nk korg enjoy jela tgok gmbr2 utk sem nie..harap komen..

2 comments:

artkaiser said...

kipidap bro...saya sentiasa doakan pelajar2 saya berjaya..termasuk la pami....moga2 dapat lalui dengan tenang dan sabar..hasil insya allah cemerlang...tu la perjalanan dunia seni...passion come first...jiwe mesti kuat...owez wit u...good luck bro..

Unknown said...

tq...nasihat yg sgt bernas...good luck too