aku jugak suke blog korg!!

Wednesday, February 17, 2010

hei !!!!

assalamualaikum...lame giler n sgt2 aku x activekan blog aku...aku bkan pe..malas jek...citer ttg aku byk sgt2..maybe xberkesmpatan nk citer dlm blog nie..aku dpt ilham nk menaip ari nie pon, setelah aku bace kwn2 nye blog...teringin plak...hehe..ikutkan sbenarnye,aku nk buang blog nie..tpi syg la...utk kali nie aku nk citer ttg "ape yg aku inginkan?"...korg pon pasnie bleh comment ape yg korg inginkan..
first sekali, tentulah happy family...but i think i already have it..selain dri itulah...aku nk buat ape yg sblom nie aku x buat..yelah, dlu aku kan bdak2 lgi..umo 18,19..nk wat pe pon nk rujuk org..kne marah la..lgipon dlu xbiasa..rase xselesa..aku nk ubah penampilan kot..yelah,setelah tgok gmbr aku dlu2..waaaa....rase nk xnk je tgok..hahaha..dlu aku skema giler babi..!xreti nk bli bju lawa2 skit ke..rase segan..tambah pulak gan bdan aku yg agak besar dari org..hehe n kulit aku yg xseberapa cerah..
skang,dpt kawan yg mmntingkan penampilan, bru aku sedar,aku kne berubah...dlu aku sntiasa mrndahkan diri,kurang keyakinan,rasa dri xpnting..skang aku dh len skit..xde la too stylo person..tpi agak mningkat la dri dlu..hensem..no comment..y'all commentkan.k?xhensem pon..serius not..!
hensem xhensem,bkan perkara yg paling aku inginkan..cume ,perubah dlman gan luaran...but aku still bljar improvekan lgi fashion aku..byk feedback yg dorg kasi, ade certain part of me yg xkne kdg2 tu..make over la....
mungkin ade di kalangan korg yg munkin gelak bile aku ckp cmni..tpi,perubahan sgt pnting..sekurang2nye aku jujur..perubahan gak byk membantu aku skang..pemikiran aku gak lbih terbuka..aku nk bljar...bkn skdar bljar di kolej dlm course kte study je...everything!



















cbe korg lihat aku dlu...sgt sdey kan...hahaha..tpi, ade gak kate lbeh suke yg dlu..ha?mgkin sifat aku dlu kot...sifat aku xla berubah sgt2..baik buruk lebih kurang same jek...hantu jugak!hahaha..yg xkenal aku dgn mndlm..dorg xtau aku cmne..mgkin malasnye aku nie mnjadi2 kot...hehe..tpi keje ttap siap..huhu..ok la..mybe aku akan active lgi...so,tggu next story..ok..?ape pon,please give me your feedback about this article!..bye

6 comments:

r e n z said...

dri dlu kini dan slamenye ko mmg ttp hensem pon ~

Unknown said...

knape ko jek yg first comment?!huh!comment nie cm mmbunuh jek,bkan mmbina..hahah

budaKECIKiut said...

comellllll!!!!!!! ahahaha...

Unknown said...

comel ke...?

artkaiser said...

dare to be different..

Unknown said...

huhu..time kaseh sume..!!hehe